Vaihdoimme tukipyyntöjärjestelmää ja sen myötä tukiportaalimme ohjeineen siirtyivät uuteen osoitteeseen.


 https://tech-fi.support.azets.com/


Tukipyyntöihinsä ja ohjeisiin pääsee kirjautumalla portaaliin. Kirjautuaksesi portaaliin tarvitset tunnukset, joita pääsen luomaan kahdella eri tavalla.


1. Jos olet lähettänyt tukiosoitteisiimme viestin huhtikuun jälkeen, olet saanut portaalin aktivointiviestin osoitteesta tech-fi.support@azets.com. Tämä sähköposti sisälsi aktivointilinkin, josta pääsee luomaan tunnukset ja kirjautumaan portaaliin.


2. Jos ei ole ollut tarvetta olla yhteydessä tukeemme, voit lähettää viestin alla olevilla tiedoilla. Tämä laukaisee portaalin aktivointiviestin lähetyksen sinulle ja luo meille tukipyynnön. Tukipyyntö suljetaan automaattisesti, mutta voit tarvittaessa avata sen vastaamalla automaattiseen vastaanottokuittaukseen.


Sähköposti: tuki@azets.com

Otsikko: Azets Support customer portal access request






Aktivoi tunnuksesi päivittämällä tietosi ja luomalla salasanan.





Portaalin ohjeet löytyvät vasemman ylänurkan kolmen viivan takaa, ratkaisut osiosta.